Вгору
  • Графік роботи:
    Пн - Пт з 8-00 до 19-00
    Сб з 9-00 до 17-00
  • Ми знаходимося за адресою:
    м. Херсон, вул.Нафтовиків 15а
  • Телефонуйте нам за телефонами:

Питання і Відповіді

Оцініть сторінку:

5 4 3 2 1

Поточний рейтинг: 4 [Усього проголосувало: 58]

1. Як зробити замовлення?

  • Оформити замовлення можна на нашому сайті.  Для цього додайте обраний товар в корзину , заповніть всі необхідні поля (прізвище, ім’я, телефон, електрону адресу, місто, відділення та спосіб оплати) і відправте замовлення нам.
  • «Замовлення в один Клік» Зайдіть на необхідний Вам товар і натисніть «Замовлення в один клік», у віконці яке з’явиться перед Вами введіть всій номер телефону і через певний час Вам зателефонує наш менеджер для уточнення решти необхідної інформації.
  • «Замовлення дзвінка» Якщо у Вас виникли будь-які питання (по товару, доставці чи оплаті) або ж просто необхідна якась консультація – натисніть «Безкоштовна консультація» і залиште свій номер телефону . Після цього з Вами зв’яжеться наш менеджер і Ви зможете задати всі питання які Вас цікавлять.

2. Чи відправляєте Ви замовлення в АР Крим, зону АТО?

  • Замовлення відправляємо по всій території України за виключенням Автономної республіки Крим.

3. Агроволокно (спандбонд)  випускається полотном чи рукавом?                                   

  • Агроволокно випускається полотном, в характеристиці товару вказана його повна ширина.

4. В чому різниця між білим і чорним агроволокном?

  • Чорне агроволокно застосовують як захист від бур’яну, біле ж використовують для того щоб захистити рослини від заморозків.

5. Що значить, стабілізована плівка?

  • Стабілізована плівка – це плівка в склад якої додають ультрафіолетовий стабілізатор  (УФ). Ультрафіолетовий стабілізатор додають для того щоб захистити плівку від впливу надмірних сонячних променів. Чим більше УФ – стабілізаторів входить в склад  плівки, тим довшим буде термін її експлуатації. Стабілізована плівка може бути  синього, жовтого та зеленого кольорів.  Плівку виготовляють кольорову для того щоб можна її було легко відрізнити від звичайної – не стабілізованої.

6. За допомогою чого закріплюють сітку і агроволокно?

  • Агроволокно притискають до землі по краям грунтом суцільно або через кожен метр – це самий дешевий спосіб, а також таким чином Ви не порвете полотно. Кілочки не підходять так як вони розривають агроволокно і погано тримають.
  • Затінюючу сітку краще за все кріпити дротом або мотузкою,  через заводські отвори, які знаходяться по краям сітки і розташовані на відстані 2 см один від одного. Застосовувати кліпси не варто,  так як вони не дешеві і кріпить їх потрібно кожні 15 см.

7. Хто оплачує послуги перевізника?

  • Послуги перевізника ( доставку товару і зворотну відправку коштів – у випадку накладеного платежу) оплачує покупець.

8. Чи існує у Вас оптовий прас – лист для магазинів?

  • Так, оптовий прас – лист у нас є, за інформацією по ньому звертайтесь до нашого менеджера.

9. Через який час я зможу отримати своє замовлення?

  • В середньому доставка триває 2-3 дні, в залежності від розташування Вашого населеного пункту. Термін доставки залежить виключно від перевізника.

10. Яке агроволокно захищає від морозу?

Від морозу захищає біле агроволокно , в залежності від  його щільності, воно дає різну прибавку до зовнішньої температури.

  • 17 г/ м.кв – дає прибавку до зовнішньої температури  + 3 градуси
  • 19 г/ м.кв – дає прибавку до зовнішньої температури  + 4 градуси
  • 23 г/ м.кв – дає прибавку до зовнішньої температури  + 5 градусів
  • 30 г/ м.кв – дає прибавку до зовнішньої температури  + 7 градусів
  • 40 г/ м.кв – дає прибавку до зовнішньої температури  + 8 градусів
  • 50 г/ м.кв – дає прибавку до зовнішньої температури  + 9 градусів

11. Яке агроволокно (спандбонд) є у Вас?

  • Біле агроволокно  платністю 17, 19, 23, 30, 40 , 50 г/м.кв, ширина 1,05м, 1,6м, 2,15м, 3,2м, 4,2м, 6,35м, 8,5м, 9,5м, 10,5м, 12,65м, 15,8м
  • Чорне 50г/м.кв шириною 1,05м, 1,6м, 3,2
  • Чорно-біле 50 г/м.кв шириною 1,05м, 1,6м, 3,2м

12. Які у Вас існують способи оплати:

  • Накладний платіж. Оплата товару здійснюється при отриманні у перевізника. Існують групи товарів, які відправляються тільки по передоплаті, або  з частковою оплатою.
  • Оплата на картку ПриватбанкуРеквізити для оплати відправляємо повідомленням на телефон або електрону адресу після замовлення. Відправка товару тільки після оплати
  • Безготівковий розрахунок. Оплата на розрахунковий рахунок підприємства. Реквізити рахунку відправляємо повідомленням на телефон або електрону адресу. Відправка товару тільки після оплати. Рахунок виставляється на замовлення вище 1000 грн

13. Якою стороною потрібно стелити агроволокно?

  • Чорне агроволокно можна стелить будь якою стороною – це абсолютно не має значення.
  • Біле агроволокно  –  будь якою стороною
  • Чорно – біле агроволокно необхідно стелить білою стороною вверх, чорною – вниз. Біла сторона відображає сонячне проміння, чим дозволяє захистити кореневу систему рослин від перегріву. Чорна сторона агроволокно не дозволяє бур’яну рости і розвиватись .

14. Вартість доставки?

  • Вартість доставки оплачує покупець згідно встановлених тарифів перевізника. Розрахувати вартість доставки можна на сайті перевізника або на нашому сайті в розділі «доставка».

15. Якщо я зроблю передоплату, де гарантії що, я отримаю свій товар?

  • По перше, ми працюємо для Вас, і на своє ім’я! Головною нашою метою є завоювання вашої довіри
  • По друге, при сплаті товару у Вас на руках лишається чек в якому є інформація кому, куди і яку суму Ви перерахували. Цей чек має юридичну силу.

16. В якому місті Ви знаходитесь?

  • Знаходимось ми у місті Херсон, відправку товару здійснюємо кур’єрською службою Нова пошта

17. Навіщо ви змусили нову пошту упакувати мою посилку?

  • Компанія Нова Пошта не приймає вантаж якщо він не упакований за їхніми вимогами, агроволокно і плівка в рулонах повинна бути упакована в гофрокартон + стрейч - без цієї упаковки вони не несуть відповідальність за цілісність вантажу.

18. Що робити якщо вантаж пошкодили?

  • Всі вантажі повністю застраховані - тому якщо ви бачите пошкодження на 100грн - то в претензії пишіть суму 500 грн і безкоштовну доставку так як вантаж зіпсований! Компанія Нова Пошта суми до 2000грн виплачує протягом 2-х днів! Якщо вантаж зіпсували повністю - то напишіть претензію і ми Вам відразу відправимо новий вантаж. 

19. Скільки днів вантаж може знаходитися на відділенні Нової пошти?

Ваш посилка може безкоштовно зберігатись у віділенні Нової пошти 6 днів, на 7 день вона автоматично повертається відправнику. Якщо  Ви не встигли вчасно забрати вантаж, обов'язково зв'яжіться з нашим менеджером: тел. 096 734 99 66, 050 734 99 66 для продовження терміну зберігання вантажу (по закінченні 6 днів зберігання буде платим - 20 грн на добу)

 

Каталог товарiв
Графік роботи:
Пн - Пт з 8-00 до 19-00
Сб з 9-00 до 17-00
Ми знаходимося за адресою:
м. Херсон, вул.Нафтовиків 15а
Телефонуйте нам за телефонами: